Friday 4 November 2011

esok raya wehh!!


Alhamdulillah,keluarga saya telah selamat sampai dan saya hanya menunggu ayah yang pulang dari sarawak.pada ptg ini.dan malam ni saya sekelurga serta sanak saudara akn bertogether2 berkumpul dan malam ni kami akn mgadakan BBQ yang paling best di kg perak bersama grandmother!dan sesungguhnya saya dgn rasminya tak dapet berayo bersama shah ejai..kesian,life started changing!sedikit senyuman sudah mula terukir di bibir dan biarlah kesedihan berlalu begitu sbb sya sudah mula lupakan hal lalu dan akan tetap dgn policy dri saya n believe me no one will change me until myself change it..kesoh pulok aku mu dok suke.??hheee,buat bestie,ema,nia,jiha, shera dan ika.sya ucapkn selamat hari raya kurban dan buat housemate:najlaa adila yg jelita,amy whitehouse(heehe)ayu,yani,jay n mas..selamat berkumpul kembali selepas raya..;)saya rasa sampai sini jelah kot kutbah mgarut wa..jumpa lagi!!

No comments:

Post a Comment